Gertjan de Waal

“The role of the customer has changed from isolated to connected, from unaware to informed, from passive to active (Prahalad).”

Gertjan de Waal heeft meer dan 20 jaar ervaring als strateeg en communicatieadviseur. Hij zorgt dat zijn plannen altijd optimaal aansluiten bij verwachtingen van de opdrachtgever. En door zijn nuchtere kijk en hands-on mentaliteit, realiseert Gertjan een optimale balans tussen kwaliteit, effectiviteit en betaalbaarheid.

Werkervaring

2012 – Heden: Client services en strategie The Addstore / 2002 – 2012: Managing director bij de PersoneelZaak (Reclamebureau voor arbeidsmarktcommunicatie) 1997 –  2002: Account director bij de PersoneelZaak / 1992 – 1997: Plaatsvervangend hoofd werving Koninklijke Landmacht 1991 – 1992: Projectofficier open dagen Koninklijke Landmacht / 1991 – 1992: Hoofd voorlichting 43e Pantserinfanteriebrigade in Havelte.

Merkervaring

Achmea, ABN AMRO, AKD, Aedes, Ernst & Young, Erasmus MC, Intergamma, KPMG, KPN, Loyens & Loeff, Koninklijke Marine, Laurens, Imtech, McKinsey, Ministerie van Defensie, Media Markt, Ministerie van Justitie , Ministerie van Onderwijs Wetenschap en Cultuur, Nysingh, Ordina, Rode Kruis Ziekenhuis, Rijksoverheid, Sara Lee /DE, Shell, Siemens, Tempo Team, Unilever, Universiteit Utrecht, Watson Wyatt, IMC Trading, De Nederlandsche Bank, Tennet.

  • Volg Gertjan op: